مراکز خرید کیش
نوشته شده توسط : سیمین

بازار پردیس کیش 1

بازار پردیس کیش این بازار یکی از قدیمی ترین و بزرگترین  مرکز خریدهای جزیره کیش است که به سبک اروپايي و با مشاوره مشهورترين معماران فرانسوي در سال 1371 در شرق جزيره و در نوار سياحتي كيش ساخته شده است ا ين مرکز خرید در زميني به وسعت 12.000 مترمربع در 2 طبقه با بيش از 228 واحد تجاري بنا شده است. همچنين يک رستوران و چندين کافي شاپ نيز با محيطي شاد آماده پذيرايي از مشتريان مي باشند و غرفه های آن انواع لوازم آرایشی و بهداشتی لوازم صوتی و تصویری لوازم خانگی و پوشاک و کیف و کفش و... را ارائه میکنند .

 

 

به علاوه اینها در پردیس ۱ چندین بانک خصوصی و دولتی به علاوه چندین دفتر هواپیمایی داخلی و خارجی و همچنین کافی شاپ و رستوران نیز وجود دارد .
اکثر توریستهایی  که قصد خرید از جزیره کیش را دارند به این بازار مراجعه میکنند و قطعا هیچیک دست خالی از این مرکز خرید برنمیگردند چون بازار پردیس ۱اجناسی با قیمتهای متوسط و البته اغلب با کیفیت بالا را به مشتریان ارائه میدهد و مانند بعضی از بازارها نیست که یا جنسهایشان مرغوب است و قیمتهایشان سر به فلک میزند و یا جنسهایشان بیکیفیت است و ارزان ...
در کل پردیس ۱ میتواند بازاری باشد برای جلب توجه همه اقشار جامعه که به مروارید خلیج همیشگی فارس سفر میکنند .

 

به علاوه اینها در پردیس یک چندین بانک خصوصی و دولتی به علاوه چندین دفتر هواپیمایی داخلی و خارجی و همچنین کافی شاپ و رستوران نیز وجود دارد. در این بازار همه روزه ساعت 10 شب مراسم قرعه کشی به همراه موزیک و برنامه‌های شاد و ارایه جوایز نفیس به برندگان که از بین خریداران این بازار می باشند اجرا می گردد
همچنین لازم به ذکر است این بازار در مجاورت بازارچه فجر و بازار پردیس ۲ و در نزدیکی هتلهای پارمیس و داریوش و ارم قرار دارد.

بازار پردیس کیش 2

بازار پردیس ۲ یکی ازمدرنترین و منحصر به فرد ترین بازارهای جزیره کیش است که هم از نظر موقعیت جغرافیایی و هم از نظر زیبایی و معماری و دکوراسیون به کار گرفته شده جزو طراز اولهای بازارهای جزیره ی زیبای کیش محسوب میشود .

 


در این بازار اغلب برندهای معروف پوشاک های خارجی غرفه دارند و به همین دلیل پردیس ۲ یکی از بازارهایی است که اغلب افراد ثروتمند میتوانند از آنجا خرید کنند و خیلی ها با دیدن قیمتهای اجناس بازار پردیس کیش این بازار فرار را بر قرار ترجیح داده و فورا از بازار خارج میشوند . . در سال1378 افتتاح گرديد. مساحت اين بازار 22.000 متر مربع بوده و در3 طبقه و با 230 واحد تجاري و 10 واحد اداري و دارای رستوران و کافی شاپ میباشد .در شرق جزيره و در نوار سياحتي واقع گرديده است.



.
همچنین در این بازار نیمکتهای فراوان و فضای سبز هم وجود دارد تا مشتریان بتوانند ساعتی در آنجا استراحت کنند و سپس به خریدهایشان بپردازند .

بازار مریم کیش

بازار مریم کیش  بازار مريم در سال 1369 در زميني به مساحت 5.700 مترمربع در 1 طبقه در نوار سياحتي  جزیره كيش واقع شده است  در واقع تنها بازار سر باز با ساختاره چوبی جزیره کیش است که طراحی منحصر به فردی دارد . 

 

فضای دلنشین بازار،معماری متفاوت،نورپردازیها،گل کاریها و قیمت نسبتاً ارزان کالاها، آن را به یکی از بازارهای مورد توجه گردشگران تبدیل کرده است. بازار مریم دارای ۵۲ غرفه فعال در زمینه پوشاک، کیف و کفش، بهداشتی و آرایشی، مواد غذایی، خدمات مسافرتی و … می باشد.


در محوطه میانی بازار که فضای سبز قرار دارد نیمکتهایی برای استراحت مشتریان قرار داده شده است و کافی شاپ کوچکی هم درست در وسط این بازار قرار دارد.

 

مطالب مرتبط:

تور کیش زمستان 94

تور کیش اسفند 94

تور کیش نوروز 95





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید کیش,بازارهای کیش,پاساژهای کیش,بهترین مراکز خرید کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: